Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Який термін можна обміняти чи повернути товар? Товар можна повернути чи обміняти у належному стані протягом 14 днів із моменту отримання покупцем. Доставка товару під час обміну здійснюється нашою логістикою чи іншими логістичними компаніями з допомогою покупця. Повернення товарів згідно із законом України, наша компанія забезпечує високі стандарти якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Який термін можна повернути товар? Споживач має право повернути товар у належному стані протягом 14 днів після його отримання. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» споживач має право повернути товар, придбаний у нашій компанії, протягом 14 днів після покупки через невідповідність вимогам покупця за тими чи іншими характеристиками, які неможливо використовувати за призначенням. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» споживач може: - Провести обмін товару на хороші якості; - Здійснити повернення товару на рівні прийнятної якості та отримати кошти, отримати всі кошти, витрачені на купівлю товару. Повернення коштів можливе протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару нашою компанією. Який товарний товар можна обміняти чи повернути: - разом з товаром чек, що додається; - має товарний вигляд, повну комплектацію та упаковку; - термін після покупки не перевищив 14 днів. - товар не використовувався та має товарний вигляд, що відповідає новому товару. - Товар має всю документацію, чек, не зламаний і перебуває у робочому стані. Хто має оплачувати доставку чи обмін товару? - Споживач оплачує доставку чи обмін товару, який здійснюється нашою логістикою чи іншими транспортними компаніями. - якщо споживач не сплатив доставку товару, який потім повернувся, більшість компенсується новим товаром. Як можна повернути товар у належному стані? - Попередньо узгодити з нашим фахівцем; - вказати номер ТТН відправленого товару та номер банківської картки для повернення коштів споживачеві; - після отримання нашою компанією товару на обмін чи повернення протягом 5 робочих днів із поверненням хороших коштів чи іншого товару. Повернення коштів здійснюється після отримання товару на банківську картку або грошовим переказом у відділенні логістичної компанії «Нова пошта» протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару нашою компанією у службі доставки. Адреса, за якою можна повернути товар: корпус В, Берестейский проспект, 67, Киев, 02000, Київ, Україна
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.